سامسونگ مدل مکس

 

طراحی بی مانند رنگ و سبک

کولر گازی های جدید سامسونگ با طراحی فوق العاده خود مکملی ایده آل برای سالن نشیمن شیک و مدرن شما خواهند بود. به شما قول می دهیم که زیبایی کولرهای گازی جدید تکمیل کننده زیبایی زندگی شما باشد. این کولر گازی ها حتی در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز در تمام روز هوای خنک به شما تحویل می دهند.

فیلتر HD کامل

به خاطر وجود فیلترهای پیشرفته چگالی بالای کامل سامسونگ می توانید مطمئن باشید که هوای اتاق شما تازه و تمیز خواهد بود. فیلتر HD کامل می تواند کوچکترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار را نیز فیلتر کند و هوای آلوده را به هوای تازه و فرحبخش تبدیل نماید. تمیز کردن فیلتر نیز آسان شده است. فقط کافی است کثیفی های فیلتر را زیر آب بشویید تا فیلتر تمیز گردد. با مراقبت آسان و ساده از فیلتر، هوای خود را تازه و تمیز حفظ کنید.

خواب راحت

بی خوابی شبانه اثر بدی روی شما در طول روز خواهد گذاشت. به همین خاطر است که قابلیت خواب خوش سامسونگ شرایط هوایی ایده آل را در اتاق خواب شما برقرار می سازد. با سیستم کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار رطوبت، کلیه سه مرحله خواب شما از رطوبت و گرما محافظت شده و صبح با روحیه ای عالی بیدار خواهید تا روز جدیدی را شروع کنید. خواب راحت نه تنها دقایق و ساعت های بی خوابی را به شما بر می گرداند، بلکه در مقایسه با حالت خنک کنندگی عادی تا 36% در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می نماید.

خنک کنندگی توربو


کولر گازی های جدید سامسونگ در حالت توربو با بیشترین سرعت خود کار می کنند تا خیلی سریع به دمای تعیین شده برسند. با فن آوری خنک کنندگی توربوی سامسونگ می توانید محیط را در کمترین زمان ممکن خنک کنید.

کم مصرف


دیگر لازم نیست آسایش و راحتی خود را با سبک و سنگین کردن های مالی خدشه دار سازید. کولرهای گازی سامسونگ قدرت بالای خنک کنندگی را با مصرف پایین تامین می کنند تا بدون خدشه دار ساختن آسایش و راحتی خود بتوانید در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید. راندمان این دستگاه ها از کولر گازی های معمولی بالاتر است و اختلاف آنرا به وضوح در قبض برق خود مشاهده خواهید کرد. هر بار که کولر گازی را روشن کنید متوجه تفاوت ها خواهید شد.

پوشش آنتی باکتریال


این فیلتر به دلیل ساختار منحصر بفرد آنتی باکتریال خود می تواند ذرات بسیار ریز گرد و غبار و ویروس هایی را که نمی توانید مشاهده کنید بزداید. از محافظت کامل در برابر باکتری های ناخواسته بهره مند شوید تا هوایی تازه تر و تمیز تر تنفس کنید.

تمیز کردن خودکار


شاید از این مسئله آگاه نباشید اما کولرهای گازی می توانند کپک تولید کرده و جرم ها و باکتری ها را به اطراف منتشر سازند. دلیل آن اختلاف دمای بین هوای داخل و بیرون است که باعث جمع شدن رطوبت در داخل دستگاه می شود و هر جا که رطوبت و نم باشد، باکتری ها هم حضور خواهند داشت. راه حل ما؟ کولرهای گازی سامسونگ دارای قابلیت تمیز کردن خودکار هستند که حتی اگر دستگاه را خاموش کنید، فن را روشن نگاه می دارد تا در ضمن حفظ خشکی و عاری از بو بودن تمام اجزا و بخش ها از انتشار جرم ها و باکتری ها جلوگیری بعمل آورد.

رطوبت زدائی


با کولر گازی های جدید سامسونگ، فضای داخل خانه شما مرطوب و نمناک نخواهد شد. کولر گازی های جدید سامسونگ مناسب ترین انتخاب برای رفع رطوبت اضافی از محیط هستند. مطمئن باشید، خبری از خالی کردن سطل آب نیست!

محافظ سه گانه


فن آوری محافظتی منحصر بفرد سامسونگ دوام و اطمینان پذیری بالایی به شما عرضه می کند. سیستم خنک کنندگی قوی (محافظ موتور، محافظ ولتاژ ثابت (محافظ کنترل کننده) و پوشش موثر ضد خوردگی (محافظ فین ها) این کولرهای گازی هوای تازه خنک را برای مدت های طولانی تر به شما ارائه می دهد.